Faromedia ontwerpt websites, webshops en webapplicaties van A tot Z. Daarbij hanteren we een persoonlijke aanpak en denken we met je mee. We zien een bedrijfswebsite of webshop dan ook niet als een online opsomming van het aanbod, maar als een draaischijf voor online marketing. Hét middel bij uitstek om nieuwe klanten te bereiken en bestaande klanten snel en efficiënt te helpen. Maak kennis met onze aanpak.
Faromedia werkt met een vast netwerk van freelancers. Geen vaste medewerkers dus, en dat is een bewuste keuze. Het is onze manier om onze digitale experts scherp te houden. Door de krachten van verschillende zelfstandigen te bundelen, kunnen we ons flexibel opstellen en brengen we de individuele expertise en ervaring van elk van hen samen. We geloven dus rotsvast in de kracht van kennisdeling. De programmeurs, webdesigners, online marketeers en copywriters waarmee wij samenwerken, doen namelijk ook elders kennis op. En daar plukken wij én onze klanten de vruchten van.
Elk project is verschillend. Daarom beginnen we altijd met een uitgebreide kennismaking. We peilen naar je specifieke wensen, sterktes en uiteindelijke doelstellingen. Daarna gaan we over naar de analyse van je doelgroep, kijken we naar je collega’s en voeren we een zoekwoordenanalyse uit. Dit voorbereidende werk is nodig om je onlinestrategie uit te kunnen stippelen en je deskundig advies te geven.
Na de voorbereiding vertalen we onze adviezen in een tastbaar resultaat. Onze grafici en webdesigners werken de structuur en lay-out uit op basis van je huisstijl of persoonlijke smaak. Daarbij streven we naar eenvoud. In de navigatie, de content en het design. Aantrekkelijk moet de look en feel uiteraard zijn, maar ook de gebruiksvriendelijkheid is essentieel, zowel voor de schermen voor de bezoeker als erachter voor je medewerkers. Technisch bouwen onze programmeurs in PHP (Laravel), eventueel in combinatie met Java, Ajax en jQuery technieken.
Na de oplevering geven we je de sleutels in handen om in de toekomst zelf teksten, foto’s of pagina’s aan te passen. In een opleiding leer je ons eigen Content Management System (CMS) gebruiken en wijden we je in de wereld van SEO in. In die periode blijven we aandachtig voor de maximale visibiliteit van je website of webshop in de zoekmachines.
Meer info over onze SEO-aanpak.
Faromedia heeft met succes de examens volbracht om als Google Partner naar buiten te komen. De ‘Google Analytics’ en ‘Google Adwords’ certificaten gebruiken we dan ook niet toevallig. Het zijn onze specialisaties, onze garantie voor kwaliteit.