Het grote aantal diensten en faciliteiten, gecombineerd met een optimale service zijn onze pijlers van een luxueus verblijf in Nieuwpoort.
Het hotel heeft het Q-label behaald in samenwerking met Westtoer.

Hotel Cosmopolite is een begrip aan de Belgische kust. Voor deze trouwe klant bouwde Faromedia een gloednieuwe website op het niveau van het luxehotel zelf.
Het grote aantal diensten en faciliteiten, gecombineerd met een optimale service zijn onze pijlers van een luxueus verblijf in Nieuwpoort.
Het hotel heeft het Q-label behaald in samenwerking met Westtoer.
Hotel Cosmopolite in Nieuwpoort is een begrip aan de Belgische kust. Het hotel is daarnaast al vele jaren een trouwe klant van Faromedia. Toen de tijd rijp bleek voor een nieuwe website, kregen wij opnieuw de kans om onze expertise in het bouwen van gebruiksvriendelijke en aantrekkelijke websites te bewijzen. Het resultaat is een volledig nieuwe, responsive website met een stijlvol design waarop gasten snel de gezochte informatie kunnen terugvinden.
Een moderne, aantrekkelijke en duidelijke website is slechts een deel van het werk. Om gasten effectief te overtuigen, moeten die uiteraard ook de weg naar de website vinden. Daar hielden wij rekening mee bij het ontwikkelen van de nieuwe Drupal-site van Hotel Cosmopolite. Bij de start zat het dus goed, maar een 100% garantie voor blijvend succes is dat niet. Daarom leerden we de beheerders van de website hoe zij in de toekomst ook zelf de vindbaarheid kunnen verbeteren, zonder dat wij nog tussenbeide moeten komen.
We gaven enkele medewerkers van het hotel ook een opleiding om het CMS-systeem achter de website te gebruiken. Op die manier kunnen zij de site in de toekomst snel en zonder bijkomende kosten zelf aanpassen.